Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach
Plac Odrodzenia 1
58-370 Boguszów-Gorce
Kierownictwo urzędu:
Burmistrz Miasta: Daniel Lubiński
Zastępca Burmistrza Miasta:
Sekretarz Miasta: Ernest Truszkowski
Skarbnik Miasta: Edyta Wojtas-Wolska
Wydział Organizacyjny
Kierownik wydziału: Ernest Truszkowski
tel. 74 8449 311 wew. 43
pokój nr 108, I piętro
Wydział Organizacyjny zajmuje się organizacją i obsługą Rady Miejskiej, sprawami pracowniczymi, administracją i gospodarką, informatyką, kancelarią, promocją gminy, współpracą z innymi jednostkami samorządu terytorialnego i jednostkami rządowymi oraz prowadzeniem ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie.
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Środowiska
Kierownik wydziału: Grzegorz Zając
tel. 74 8449 311 wew. 48
pokój nr 109, I piętro
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Środowiska realizuje zadania w zakresie zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i obrony cywilnej, postępowań związanych z ustawą o zgromadzeniach, pełnomocnictwa ds. ochrony informacji niejawnych, ochrony środowiska, gospodarki komunalnej oraz ochrony zwierząt.
Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Agnieszka Wojtczak - główny specjalista
tel.: 74 84 49 311 wew. 65
pokój nr 303, III piętro
Stanowisko ds. Zamówień Publicznych obejmuje zarządzanie zamówieniami publicznymi, tworzenie przepisów, planowanie zakupów, przygotowywanie dokumentów, koordynację postępowań, rejestrację i archiwizację dokumentacji, realizację zamówień wyłączonych spod ustawy, weryfikację protokołów oraz współpracę z innymi instytucjami.
Wydział Inwestycji Miejskich
Kierownik wydziału: Jakub Stolicki
tel. 74 8449 311 wew. 67
pokój nr 209-211, II piętro
Wydział Inwestycji Miejskich zajmuje się planowaniem, finansami, koordynacją umów o dofinansowanie, dokumentacją inwestycyjną oraz nadzorem nad procesami budowlanymi. Dodatkowo zajmuje się zarządzaniem ruchem drogowym, ochroną zabytków, kształtowaniem polityki przestrzennej, a także realizacją programów mających na celu poprawę jakości życia mieszkańców, takich jak Program Priorytetowy „Czyste Powietrze” i Program Priorytetowy "Ciepłe mieszkanie".
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Lokalowych
Kierownik wydziału: Mariusz Rowiński
tel. 74 8449 311 wew. 64
pokój nr 206-208, II piętro
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Lokalowych zajmuje się gospodarowaniem nieruchomościami gminy, przekształcaniem praw użytkowania wieczystego w prawo własności, sprzedażą nieruchomości, regulacją praw majątkowych kościołów, nadzorem nad opłatami związanymi z użytkowaniem, przygotowywaniem dokumentacji przetargowej, sporządzaniem deklaracji podatku od nieruchomości, ewidencją ulic i placów, zarządzaniem mieszkaniowym zasobem Gminy oraz współpracą z przedsiębiorcami w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
Wydział Budżetu i Finansów
Skarbnik Miasta: Edyta Wojtas-Wolska
tel. 74 8449 311, wew. 56
pokój nr 202, II piętro
Wydział Budżetu i Finansów realizuje różne funkcje, w tym opracowywanie budżetu, kontrola i nadzór nad wydatkami, prognozowanie finansów, zarządzanie rachunkowością, pobór podatków, rozliczenia i windykacja należności.
Urząd Stanu Cywilnego
Kierownik wydziału: Arleta Greszta
tel. 74 8449 311, wew. 50
74 8449 490
pokój nr 102 - 103, I piętro
Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich zajmuje się rejestracją stanu cywilnego, wydawaniem dokumentów, obsługą klienta, zarządzaniem danymi osobowymi i innymi zadaniami związanymi z obywatelstwem i stanem cywilnym.
Straż Miejska
Komendant Straży Miejskiej:
tel.: 74 844 92 93
74 844 93 11, wew. 25, 35
pokój nr 001, parter
W przypadku nieobecności funkcjonariuszy w siedzibie Straży Miejskiej, należy kontaktować się z Komisariatem Policji w Boguszowie – Gorcach pod numerami telefonów:
* 47 87 571 20
* 112
Straż Miejska jest umundurowaną formacją utworzoną w celu ochrony bezpieczeństwa i porządku poprzez podejmowanie czynności administracyjno-porządkowych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (miejskich).